hä bint bätte

Idag mår jag rätt bra, kan äta igen. FINALLY! dock har jag gått ner tre kilo för att jag har levt på fil i lite mer än två dagar :( Men det är snart ordnat! Tror jag ska till skolan imorgon i alla fall. :)

Nog om det! Kan fan inte låta bli att vara lite glad just nu, allting känns super! Kom in på båda mina val till gymnasiet :D Har slingat mitt hår lite till och jag börjar bli frisk så himla schöönt! Dock så kan jag fortfarande inte bestämma mig för om jag ska gå estetik-media i avesta eller samhäll här. Kommer bli något drygt att ta sig till och från avesta varje dag så vet inte om det är värt det :> Men behöver inte bestämma mig än så det är lugnt. Nu ska jag nog ta en dusch och sen slå på en film och fortsätta chilla hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: jenny

ta hedemora

2011-04-19 @ 18:04:22
Postat av: fridden

för att? Du ska inte gå samhäll va? :)

2011-04-19 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0