i can't live without you

Var ju som sagt i borlänge igår. Piercade dock inte naveln, får ta det en annan dag :) Köpte inte så mycket, det var så långa köer så jag orkade verkligen inte. Men hittade i alla fall en vit baströja, en svart tub top och en bikini!

Den var så billig och jag har letat efter en bikini i ungefär hundra år som passar och finally! Dock var den inte perfekt så ska nog köpa nån till, kan ju bli välbehövligt i sommar! :)

Nog om det. Nu ska jag snart vidare till moa där även alice är. Dom ska slinga mitt hår. Sedan ska jag hem igen och äta grillad kyckling och det ska bli super gott! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det återkommer jag nog förmodligen med :> byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0