du håller mig kvar i nåt jag lämnat

Den här helgen har varit awsome ända fram tills för ungefär två timmar sedan.. Verkar som att jag blivit matförgiftad av någonting, förmodligen kött. Men isf var det nog värt det för de var cp gott :) Men nu kan jag inte äta någontng utan att må illa. Kanske till och med är magsjuk, men det tror jag faktsikt inte. Känns inte så. Får se om jag orkar upp till skolan imorgon, tveksamt!

Fredagen var väldigt trevlig, rolig och jobbig! Det var ju natt innebandy i vasahallen och vi tog oss faktiskt till final, konstigt nog ;) Höll på att somna på planen och grejer men det var i alla fall kul. Mindre kul är det att jag åkte moppe hem efter det, höll på att sluta illa men jag klara mig!

På lördagen var det fotbolls match som gällde haha, något trött jag var. Efter det var jag alldeles slut i hela kroppen. Tim kom  hit mot kvällen och vi grillade, mycket gott :) Sedan åkte vi vidare till stan och träffade lite trevligt folk och tillslut hamna vi hemma hos tim, trötta som sjutton!

Idag har det dock inte hänt så mycket, har mått illa lite till och från, jävla skit. Jag och tim har varit ute en del i alla fall, blir så glad av vädret :D Men sen åkte jag hem, mådde inte alls bra ett tag. Tråkigt tråkigt, så nu ska jag redigera lite bilder från helgen som ska upp här! Sedan ska jag se på film och fortsätta vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0