det kommer aldrig mer bli som förr

I fredags hade jag det trevligt med moa, hemma hos henne. Vi gjorde en fruktsallad som var gudomlig och vi träffade fina, saknade människor. Vi tog det väldigt lugnt för dagen där på stod världens viktigaste match och väntade på oss. Det var seriefinal mot serieledarna borlänge. Vi vann! och gud vilken lycka. Så glad har jag inte känt mig på evigheter. Det höll i sig i flera timmar. Så himla skön känsla. Och så himla skönt att krossa ett sådant lag.
Det firades med festligheter på kvällen. Började hemma hos alice för sedan for vi vidare hem till kristoffer. De första timmarna var helt okej. Och lyckan höll i sig. Sen dog allt. Jag har strukit ett streck över det mesta av sakerna jag fick veta. Men långt ifrån allt. Nog om det.
Dagen igår spenderades i sängen framför en hel del filmer, det behövdes! Och idag har det varit ungefär lika. Höll mig hemma från skolan då jag inte alls kände mig nå bra i morse. Hade tänkt att ta mig dit i morgon, men för några timmar sedan fck jag ett mycket glädjande sms från emma. Vi är nämligen lediga imorgon och på onsdag. Så himla skönt. Sedan på torsdag är det bara avslutning. Jag behöver verkligen det här lovet. Ska umgås med marcus så mycket som möjligt. För det är det allra bästa jag vet. Han kommer förmodligen till mig imorgon och jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0