att dölja fel är att fela igen

04 – Vad bjuder jag på för mat?
Matlagning är väl inte direkt någonting jag gillar, har liksom inte tålamod till det. Antar att jag föddes i fel kön. Men när det väl händer så blir det antingen något så enkelt som pannkakor, makaroner och korv eller typ.. pytt i panna. Nåt som går fort liksom, haha :)

05 – Vad är kärlek?
Kärlek är alldeles för mycket för att kunna förklara i ord. Det är en känsla som man inte vill leva utan när man väl gett sig in i den. Det är både lycka och en massa jävla sorg och svek inblandat. Man måste liksom uppleva det för att veta. Jag kan då i alla fall inte förklara.

06 – Om det här vore min sista dag
Om det här vore min sista dag så skulle jag förmodligen inte veta om det. Men om jag visste redan i morse att jag skulle dö i morgon så skulle jag själklart leva livet så gott det går på en dag. Skulle antagligen försöka tänka bort tanken om att jag ska dö imorgon och i stället ha hur kul som helst med världens bästa människor!

När jag var liten och tänkte på den frågan kom det alltid en berg och dal bana upp i mitt huvud, det var alltså det jag ville göra min sista dag då.. Coolt att jag minns det :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0