i got bruises on my knees for you and grass stains on my knees for you, got holes in my new jeans for you, got pink and black and blue.

Har tänkt länge på om jag har något intressant att skriva, men näe. Helgen har väl varit det vanliga fast ändå det ovanliga. Spelat två matcher en stor förlust och en fet vinst. Allt detta har resulterat i att min inflammation i ett muskelfäste i ryggen har blivit riktigt illa. Nästan så illa att jag inte kan stödja på mitt vänstra ben, fast bara nästan. Jag har fått nageltrång. Jag har klättrat i både utvisningsligan och poägligan. Ja, är helt slut med andra ord. Nu går jag på dubbeldos av ipren haha, och det värsta är att jag är tvingad att vila den här veckan, fy sjutton :(

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på film, fundera och förhoppnigsvis somna. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0