i guess i love the way it hurts

Hallådär, jag skrev faktiskt ett inlägg igår som tydligen inte kom upp. Men nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev, så det var väl skit samma :> Men aja, i fredags gjorde jag inte så jätte mycket, gled runt på stan med tim, munken och linus ett tag. Det var trevligt :)

Igår gick jag upp ungefär halv 8, drog till borlänge och spelade match. Sedan drog jag fort tillbaka till hedemora igen för att spela en till match, med damerna. Båda matcherna gick på skit, men vi kämpa i alla fall på bra. Igår mådde mina ben inte alls bra och det gör dom fan inte nu helller och nåt som mår ännu sämre är nog min rygg. Ska ligga i sängen hela dagen och chilla, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0