jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret, jag gömmer mig

07 - Min bästa vän
En bild förklarar mer än tusen ord!!


08 – Ett ögonblick som förändrade allt
Det senaste som förändrade "allt" var nog när Patrik gick bort. Jag förändrades i alla fall. Det fick mig att börja tänka mycket mer annorlunda på saker och ting. Det fick mig även att inse att man ska tänka på det man har istället för det man inte har. Även att jag nu uppskattar livet mycket mer än vad jag tidigare gjort. 

09 – Min tro
Min tro, alltså.. Jag tror inte, jag tar dagarna som dom kommer. Har liksom aldrig trott att det finns någon "gud" eller "högre makt" som vakar över oss. Har aldrig heller tänkt på "livets stora frågor" så som vad händer efter döden och vad är meningen med livet. Serious, religionernas förklaring till dom frågorna är bara bull shit för mig. Det finns helt enkelt ingen förklaring. :) Men nånting måste jag ju tro på ändå och isf säger jag ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0