oh boy

13 – Det här tycker jag om
Finns ju miljontals grejer som jag tycker om. Men bara för att jag saknar sommaren så förbaskat mycket så får det bli det. Älskar allting som har med sommaren att göra, det är underbart. Ge mig sommarlov!!! :D
14 – Självporträtt
15 – Mina drömmar
Oj, vet inte vad jag ska svara på den här frågan.. Vet att det är meningen att man ska berätta vad man vill bli när man blir stor eller liknande men vafan. Berätta om drömmar som man drömmer är roligare. Och ja, jag drömmer typ aldrig, om jag inte är förkyld. När jag väl är förkyld så drömmer jag världens sjukaste drömmar som är aproliga och som man aldrig vill vakna upp ifrån. Eller bara äckliga som man vill vakna upp från. Har inte direkt något exempel atm men..  äh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0