du rinner av mig som vatten

Hallå, idag orkade jag verkligen inte ta mig till skolan. Hade sovit ca 6 timmar på två dygn så det kändes inte riktigt rätt. Men nu tror jag nog att mitt liv är tillbaka vänt, som det var innan lovet :)

Har ändå hunnit med ganska mycket viktiga saker idag, min roman blev äntligen klar och just nu håller jag på med bokomslaget till den. Så nu ska jag fixa med ungefär miljoner photoshop lager till, sen är den nog klar. Sen lär jag skriva en massa andra saker också, få se om jag orkar det idag...

Ska nog dra iväg på träningen ikväll också, höhö. Men nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa petter (snälla sluta aldrig skriva texter) och trixa lite till i photoshop. Hejdo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0