kunde inte bry mig mindre just nu

Jag orkade konstigt nog ta mig till skolan i morse, vilket var ganska dumt eftersom jag mår sämre idag än igår :< Plus att jag upptäckte hur mycket efter jag redan ligger, ska nog stanna hemma för resten av terminen.

Har precis käkat mat och ska snart lägga mig och se på film, kanske med min katt till sällskap plus en bit kladdkaka. Låter väldigt frestande. Ska fortsätta leva livet nu. Har massa jävla saker att både oroa mig för, vara arg och ledsen över osv.. Men grejen är den att jag orkar verkligen inte, så jag lever mitt fucking liv och är hur glad som helst!!! ANTECKNA NU. Vill bli frisk nu föresten så jag kan träna igeen :( hejdå nanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0