it's hard to forget someone who gave you so much to remember

Hej! Som ni förmodligen ser (om inte tryck f5) så har jag gjort om headern. Mer bilder ska självklart läggas in i slideshowen inom några dagar. Orkar inte just nu, för det tar så lång tid och jag är väldigt, väldigt trött. Kommer i alla fall lägga in bilder där rätt ofta nu. Så fort det hänt något nytt spännande.

Har väl egentligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Eller åkte hem till Isak igår och umgicks med tha gang. Det var trevligt :) Nu har jag inte så mycket mer att berätta. Imorn ska jag förmodligen in i dimman again, G TO THE ÖTT! Nu ska jag bara fortsätta chilla i min grymt sköna säng med några avsnitt himym. Sedan ska jag sova. Godnatt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0