love life

Hejsan! Jag är lyckligast i världen och livet rullar på, kanoners. I helgen var jag på peace and love. Eller ah, utanför i alla fall. Träffade underbara människor och hade det jätte trevligt. Grät när jag hörde petter live. Haha... Aja nog om det i think

I lördags natt fick iaf jag, moa och alice skjuts hem, av marcus. Vi fuckade ur rätt rejält sen somna vi :) Sen dess har alice sovit hos mig, fram tills idag då vi tar skilda vägar (snyft). Vi tog btw en sväng till kupolen idag. Fyndade en hel del, mycket rea och grejer. Asnice :) Nu ska jag ut på nya äventyr, så hejdå.
Fyfan vilket flummigt inlägg, men det får ni leva med, för sån är jag right now... :D
fluga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0