everything happens for a reason

Jag är nyss hemkommen från Småland! Det har varit helt awesome, amazing, great and so on... Har kommit fram till att farfar måste vara den skönaste sjuttioplusaren som vandrar på jorden. Tröttnar aldrig på hans historier om både min, min familjs och hans barndom. Så himla mysigt och kul att sitta där i hans lilla hus mitt ute i skogen och prata om allt och ingenting! :) Det här behövde jag, nu är jag en ny männsika igen och så jävla lycklig. För alla mina problem är gone, känns det som! Tack, tack och tack farfar för att du finns.
Några få timmar innan vi skulle bege oss hem mot dalarna kom även min favorit tysk på besök, Bianca! Kunde ju dock inte stanna så himla länge, men hann i alla fall träffa henne och tur var väl det :) På väg hem stannade vi vid Gränna, as usual. För att handla polkagrisar. Sedan fortsatte vi våran 5 timmars långa bilresa hem i mammas trånga bil. Men det funkade.
Kollade just igenom mina bilder och insåg att fler än dessa togs visst inte. Förutom en hel del på hästarna som sprang runt bakom farfars hus! Och några misslyckade försök till att fotografera en fågel som vägrade samarbeta
Nu ska jag kolla facebook, sedan ska jag se på film och sova. Imorgon ska jag äntligen träffa Marcus, alldeles för länge sedan och som jag har längtat!! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0