nobody is perfect until you fall in love with them

Hej! Det har hänt så mycket super kul dessa dagar då jag inte har gett några livstecken på bloggen! Har för det mesta lekt med moa, alice och sofia! I moas sommarstuga. Och jag har absolut inte blivit solbränd eller sådär. 
Det här gör så förbaskat ont så jag kan inte ens förklara hur ont det gör. Jag får leva i min bikini då jag inte kan ha andra kläder på mig för tillfället! Men inte klagar jag för det. Vädret är ju super. Dock ska det regna imorgon och det suger.

Är förövrigt väldigt besviken, ledsen, arg, osv osv... på mig själv för att jag inte köpte en p&l biljett. M ringde idag och sa "lyssna här" så var det snälla bli min - veronica maggio. Blev inge avis eller sådär i alla fall. Kunde åtminstone åkt dit idag, för att se henne. Men det gjorde jag ju inte.

Aja från det ena till det andra. Idag när vi kom hem ifrån stugan så städade jag och möblerade om i mitt rum. Gud så mysigt det blev. Så nu sitter jag med moe bredvid mig. Ska snart äga ut henne på något x-box spel, sen ska vi nog ut på nya äventyr! Vi hörs :*
såklart så fungerar det inte att ladda upp flera bilder nu.. aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0