skolavslutning

Igår var det skolavslutning och jag vet inte hur många blandade känslor det fanns. En del av mig ville gråta för att jag inte vill sluta i the class of awesomeness. En annan del av mig ville skutta runt och springa av glädje. Eftersom skolavslutningen är väl the day of the year? Hur skönt är det inte? Hur som helst så festade en lycklig och nöjd tjej med slutligen 230 poäng hela dagen, kvällen, natten och en del av morgonen!

Efter avslutningen och allt sånt där så for jag och en hel del andra hem till Niklas och där var det trevligt! Ännu trevligare blev det när vi sedan drog hem till Isak. När vi varit där en stund tog vi bussen in till storstan Hedemora. Där vare också sköppligt nice. Kom hem runt tre någon gång, full, pigg och glad! Orkar inte berätta om hela dagen, då kan jag lika gärna skriva en bok. Men så gick det till i väldigt stora drag iaf! Bilder ska läggas upp, så fort jag har hämtat min kamera som visst blev kvar i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0