blink if u want me

Sommarlovet hittills har varit suveränt! Har tagit vara på varenda kväll/natt och sovit bort dagarna, så det ska vara eller?!

I tisdags drog jag, Jenny, Linda, Elin och Alva ut till Norn för att tälta. Adam, Isak och Niklas gick till oss i Norn från Hedemora. Galningar, men kul vare. Finns inte så mycket mer att berätta. Det var hur mysigt&roligt som helst. Var vakna fram till tio på morgonen och åkte hem. Inte fan sov jag för det, drog till isak och kolla på himym ist. Niklas och Rasmus var där också. Umgicks med dom resten av kvällen och natten och kom hem runt 4. NICE

Idag vaknade jag klockan tre av att jag hade miljontals sms som väntade. Nu ska jag duscha sen ska jag ta tag i en hel del saker! Vi hörs, hejdå. Btw så äre fel på blogg.se, kan inte ladda upp bilder! Finns iaf en hel del på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0