don't do anything stupid

Dåligt med bloggning idag med, men var så himla trött när jag kom hem från skolan så jag la mig i sängen och såg miljoner avsnitt av jersey shore. Vilket jag ska fortsätta göra alldeles strax! Drog i alla fall på träningen, mycket rolig träning, inte speciellt hårt. Alla matcher är ju slut nu :( snyft!!

Har egentligen ingenting speciellt roligt att skriva heller eftersom den här dagen har varit rätt tråkig :> Så jag säger godnatt i stället, godnatt!
Föresten så mmsade jag in denna bilden till 118800 idag och fråga vilken kändis jag var lik. Såg att så jäkla många andra hade gjort det, så jag kunde liksom inte låta bli hehe.
"Du såg riktigt söt ut, min sköna! Lite som en blandning utav Disneys Bambi och sångerskan Robyn, fast med längre hår! Du ser snäll ut och ser ut att vara en riktigt härlig människa! Dina ögon glittrar så mycket så nu ska jag hämta mina solglasögon! Puss  och kram från myspersonalen på 118800" Bambi och Robyn? var det snällt eller?!?!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0