still don't know why I did like this

cashflow moped ica bil första andra grilla tredje bilder brasa fjärde raketer trevligt snubbla baguetter 5gånger 567andsoon folk sprakcykel 00.00 pussar militärtält snack "spyan" rysningar illa chips eld skor mys tårar bakomhörnet sång löften merfolk vitlök spindel sent naked mile frossa snarkningar kuddkastningar kamin fyra timmars sömn limo lappens

Nu orkar jag fan inte fortsätta mer, men det är ungerfär det där som kallas för kungligaste valborgen i mitt liv. Precis som jag ville ha den. Förklara i ord och meningar är jag dock inte så bra på och måste faktiskt erkänna att kameran kunde ha använts flitigare. I alla fall tidigare än noll noll noll noll. Men jag har en hel del bilder. Inte så roliga men bättre än inget och dom ska jag redigera och lägga ut nu innan jag ska sova. Har påsar under ögonen som är lika stora som typ ica-kassar! Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0