!"ÄW"#q3W"#!#

Har haft fullt upp hela veckan, så bloggen har varit lite död :) Har haft öppet hus, tränat, pluggat och en hel del annat!
Missade idol idag, då jag istället var i vasahallen och kollade på div.1 herrarna. Sur förlust! Aja, kunde inte låta bli.. såg att Molly åkte ur :DDdDdDD Dom tre jag hoppats och trott på är nu kvar och nu kommer jag fan inte kunna kolla mer, vill inte att någon av dom ska åka ur! 
Imorgon är det julmarknad och en hel del annat. Släktmiddag t.ex :) Har inte en endaste jäkla julkänsla i kroppen. Det är ju inte ens snö. Borde det inte vara det såhär dags? Aja, nu ska jag kolla på någon film och sedan sova. Lång dag imorgon! Och på söndag väntas match i Gävle :) Godnatt friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0