hela världen är så underbar, bara man får ett svar

Var ett tag sen senast! Men jag lever :) Mitt höstlov har varit helt perfekt. Har tillbringat alla mina tio lediga dagar med världens underbaraste marcus,i Jönköping. Så mysigt! Dock väldigt jobbigt att åka hem, då jag inte kommer få träffa honom på ett tag, aosch :( Men jag överlever!
Idag drog jag iväg på kärringgympa med moa och sofia. Hatar att vara med första gången på sånt där, då man inte kan nånting. Så pinsamt. Men kul var det! Får se om jag ska dit någon mer gång, inte riktigt min grej det där :) Är även en hundralapp fattigare, då jag köpte hårfärg idag och där med blev jag även en utväxt fattigare! Så jävla skönt. Har ingen bild på resultatet, men det får ni klara er utan. Det blev faktiskt bättre än väntat, för en gångs skull. Och där med inviger jag min vara-snäll-mot-håret-månad! (kanske till och med längre än så)
Nu ska jag snart slå på några house avsnitt och sedan sova. Back to normal. Klockan ringer sex imorgon. WEHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0