i cyberrymden är det fest

Sol, sommarlov, bad, bränna, sand mellan tårna, fotbolls-em, peace&love, sena sommarkvällar, fräknar, stugor och allting annat som där hör till. Längtar något så sjukt mycket. Är inte alls sugen på en kall vinter.
Ligger just nu nerbäddad under täcket, i min onepiece och fryser ändå så jag skakar. Väntar på att marcus ska spela klart.. HoN, ska fan avinstallera det från hans dator när jag får chansen. Förövrigt så händer ingenting speciellt i mitt liv. Har haft en rätt så trevlig helg med fina flickor och en matchvinst mot krylbo med 7-2! Rätt skönt att hänga några bollar för en gångs skull. Nu ska jag kolla på house och fortsätta vänta och så småningom somna!
Har nog föresten inte berättat att jag har en ny liten misse. Han är ganska tjock, älskar att slicka, bita och att äta! Så söt. Och så väldigt namnlös, kanske Vincent eller Murphy. Men dessa namn hinner jag nog ersätta med nånting bättre innan jag har bestämt mig. CIAO

Kommentarer
Postat av: jenny

öj, har jag frågat om du har färgat håret hemma senaste gången eller hos frissan? du kan ta det som en fråga..

2011-11-14 @ 22:58:30
URL: http://jjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0