autumn

Tänkte göra ett inlägg till innan jag ska inta säng läge! Klippte mig ju idag, så förfärligt blev det ju inte. Trodde att det skulle bli mycket värre, så det var ju skönt. Efter jag hade gjort det gick jag hem till moa och umgicks med henne fram tills träningen började. Sedan jag kom hem har jag bara setat här, på min fula stol i världen skönaste och fulaste one piece. Så har jag så klart duschat. Nu ska jag alldeles snart lägga mig i sängen och sova, skönt! Har sovmorgon imorn och jag känner att det verkligen behövs! Och som grädden på moset har jag inte den sista lektionen, hur skönt?! Nä, nu äre dags att sova, godnatt.
Bjussar på några höstbilder som inte är allt för bra. Ska ut och fota någon dag snart, har så tråkiga bilder.
g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0