oil

Nu har jag klippt av ännu mer av mitt hår! Så jävla skönt och det känns så fräscht. Färgade även utväxten idag, fast råka missa ett ställe så det ser förjävligt ut. Men ska fixa det under helgen, tror jag :) Ska även klicka hem en flaska ricin olja inom några dagar.
Har hört att den ska hjälpa håret att växa mycket fortare. Upp till 5 cm/månad. Vilket låter lite väl mycket i mina öron, men det varierar nog :) Och det är ju värt ett försök. Den kostar ca 40-50 kr för 100 ml och 80-90 kr för 500 ml! Ska snart beställa hem en flaska från bodystore, men den finns även på apoteket och säkert andra ställen. Har även hört att man kan ha den på ögonfransarna, ska tydligen göra dom både tjockare och längre. Dock har inte jag någon användning utav det :)
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat, är vrålhungrig! Sedan ska jag se på idol. Ska sova tidigt ikväll, har match imorgon mot Falun! KROSSA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0