you only live once

Helgen har till mesta dels varit riktigt bra! I fredags efter skolan åkte jag, moa och alice till kupolen. Hittade äntligen en bra jacka! När vi kom hem igen blev det idol, kebab, chips, dipp och annat mys! Väcktes fyra gånger under natten, vilket inte var lika kul eftersom seriepremiär väntade dagen efter. Matchen spelades i borlänge och den vann vi, med 2-5 :D Hängde en rackare också!! 
Framåt lördagskvällen for jag och några till mysiga tjejer hem till klara på förfest. För att sedan dra vidare till evelina och efter det john. Kvällen slutade inte riktigt som jag tänkt mig, somnade runt halv fem nån gång kanske. Är rätt död idag. Nu ska jag fortsätta kolla på film hela dagen. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0