worthless

Första skoldagen var en plåga. Vill absolut inte tillbaka dit något mer. Men lär kämpa på, lite för sent att ångra sig nu kanske. Har ett engelska arbete jag lär få klart innan veckans slut och en hel del annat skit. Orkar inte!!
Idag höll jag i alla fall i min innebandyklubba för första gången på en och en halv vecka. Det kändes bra. Fick lite ont i axeln på slutet så jag stod över spelet. Dock är det inte smärtan som stör mig mest, det är rädslan av att det ska hända igen! Skulle dö om jag blev tacklad och den gick ur led, igen! :(::(:(:(( Aja, nya tag! För på torsdag ska jag ta mig sjutton spela hela träningen och jag ska baske mig spela match i helgen!
Nu ska jag kolla på någon film som jag redan har sett (orkar aldrig ta hem nya:@#E!"¤##) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0